Επιστροφές

Πριν επιστρέψετε οποιαδήποτε προϊόντα σε μας, διαβάστε και ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες. Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι έχετε διαβάσει και κατανοήσει την πολιτική επιστροφών μας και ότι πληρείτε όλα τα κριτήρια. Το πρώτο βήμα είναι να επικοινωνήσετε με το τμήμα Εξυπηρέτησης μετά την Πώληση, στο support@mypharmacity.gr.

 

Παρακαλούμε να μας παρέχετε τις ακόλουθες πληροφορίες:

α. Τον αρχικό αριθμό παραγγελίας, τον κωδικό του προϊόντος, και την περιγραφή.
β. Το λόγο για την ανταλλαγή (εάν αυτή είναι η επιθυμία σας).
γ. Την διεύθυνση αποστολής και τον αριθμό του τηλεφώνου σας.

 

Υπό ποιες συνθήκες θα μπορούσε να επιστραφεί ένα προϊόν ή να γίνει ανταλλαγή;

1. Θέματα Ποιότητας. Στο Mypharmacity, είμαστε υπερήφανοι για την ποιότητα των προϊόντων μας. Εάν, παρόλα αυτά βρείτε ένα οποιοδήποτε προϊόν να είναι ελαττωματικό, τότε το συγκεκριμένο προϊόν πρέπει να επιστραφεί σε μας στην ίδια κατάσταση όπως είχε σταλεί εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Παρ’ όλο που ελέγχουμε προσεκτικά όλα τα προϊόντα μας για ορατά ελαττώματα και φθορές πριν από την αποστολή, είναι η ευθύνη του αγοραστή να ελέγξει τα προϊόντα κατά την άφιξή τους για να βεβαιωθεί ότι δεν έχουν υποστεί φθορές και δεν υπάρχουν άλλα προβλήματα. Προϊόντα που έχουν υποστεί φθορές και οφείλονται σε αμέλεια του πελάτη ή προϊόντα χωρίς τις ετικέτες τους δεν θα γίνονται δεκτά για επιστροφή.

2 Λάθος αποστολή. Θα ανταλλάξουμε το προϊόν σας αν το προϊόν που αγοράσατε δεν είναι αυτό που είχατε παραγγείλει, με δικά μας έξοδα.

3. Εάν το προϊόν που παραγγείλατε δεν συμφωνεί με την περιγραφή, ή υπάρχει πραγματικό ελάττωμα (π.χ. έχει χρησιμοποιηθεί, είναι σπασμένο, κλπ). Θα ανταλλάξουμε το προϊόν σας αν το προϊόν που αγοράσατε δεν είναι αυτό που είχατε παραγγείλει, με δικά μας έξοδα.

 

Παρακαλούμε σημειώστε:

Όλα τα προς επιστροφή ή ανταλλαγή προϊόντα θα πρέπει να επιστρέφονται εντός 7 ημερολογιακών ημερών. Επιστροφές και ανταλλαγές θα γίνονται μόνο σε προϊόντα που πληρούν τις προδιαγραφές. Διατηρούμε το δικαίωμα να αρνηθούμε την επιστροφή και ανταλλαγή οποιουδήποτε προϊόντος που έχει αλλοιωθεί, καταστραφεί, ή έχουν αφαιρεθεί οι ετικέτες. Αν παραλάβουμε προϊόν το οποίο είναι αλλοιωμένο, κατεστραμμένο, ή έχουν αφαιρεθεί οι ετικέτες, ή θεωρούμε ότι είναι απαράδεκτο για επιστροφή και ανταλλαγή, διατηρούμε το δικαίωμα να σας επιστρέψουμε προϊόντα που δεν πληρούν τις προδιαγραφές. Η συσκευασία των προϊόντων θα πρέπει να είναι ανέπαφη και όχι κατεστραμμένη υπό οποιαδήποτε έννοια.

 

Σημείωση 1:

• Επιστροφή ενός μεμονωμένου προϊόντος που περιέχεται σε ένα ειδικό πακέτο προσφοράς δεν είναι αποδεκτή. Αν υπάρχει κάποιο πρόβλημα, θα είναι απαραίτητο να αντικατασταθεί ολόκληρο το πακέτο, αν το εν λόγω πακέτο είναι στην αρχική του κατάσταση και τηρούνται όλες οι προϋποθέσεις για την επιστροφή.

Αν σας έχουμε αποστείλει το λάθος προϊόν, μπορείτε να μας το επιστρέψετε και θα το ανταλλάξουμε για το σωστό προϊόν χωρίς επιπλέον χρέωση. Θα σας το στείλουμε με την εταιρεία courier με την οποία συνεργαζόμαστε, και εσείς μπορείτε να του παραδώσετε το προϊόν που επιθυμείτε να επιστρέψετε με την απόδειξη.

 

• Εάν επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν που είναι ελαττωματικό, θα σας επιστρέψουμε την αξία του προϊόντος και τα έξοδα αποστολής.

Τα χρήματα που πρέπει να επιστραφούν θα καταβληθούν εντός 30 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε στο γραφείο μας τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε.

Αφού η "mypharmacity.gr" παραλάβει τα προϊόντα, η επιστροφή των χρημάτων θα γίνει με τον ίδιο τρόπο που έγινε και η πληρωμή: μέσω Paypal ή μέσω τραπεζικού λογαριασμού. Εάν το προϊόν πληρώθηκε με αντικαταβολή, θα πρέπει να μας δώσετε τον αριθμό του τραπεζικού λογαριασμού που προτιμάτε, έτσι ώστε το ποσό που σας οφείλουμε να μπορεί να πιστωθεί σε αυτόν το λογαριασμό.

 

Σημείωση 2:

Στην περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα ελαττωματικό προϊόν το οποίο είναι υπό εγγύηση, θα πρέπει να το συζητήσουμε με την εταιρεία που κατασκευάζει το εν λόγω προϊόν και θα ενημερωθείτε σχετικά με e-mail.

 

Σημείωση 3:

α. Αν ο αγοραστής δεν παραλάβει το προϊόν που παρήγγειλε λόγω απουσίας του από τη διεύθυνση που έχει δώσει. Στην περίπτωση αυτή, το προϊόν θα παραμένει στα γραφεία της εταιρείας courier (ή το ταχυδρομείο ανάλογα με την περίπτωση), και τελικά επιστρέφει στην Εταιρεία. Αν ο Αγοραστής επιθυμεί να ορίσει νέα ημερομηνία για την παράδοση του αντικειμένου, πρέπει να ενημερώσει το "mypharmacity.gr" μέσω e-mail και στη συνέχεια να επικοινωνήσει με το γραφείο των courier για να ορίσει νέα ημερομηνία παράδοσης. Θα μπορεί επίσης να επισκεφτεί το γραφεία της εταιρείας courier να συλλέξει το δέμα όπως είναι η συνήθης διαδικασία σε κάθε χώρα. Αν υπάρχει κάποια επιπλέον χρέωση, ο πελάτης θα υποχρεούται να την πληρώσει.

β. Αδικαιολόγητη άρνηση του Αγοραστή να παραλάβει το προϊόν. Εάν το προϊόν που έχει παραγγείλει ο Αγοραστής έχει εξοφληθεί στο ακέραιο με πιστωτική / χρεωστική / προπληρωμένη κάρτα μέσω PayPal, ή με κατάθεση του ποσού σε τραπεζικό λογαριασμό, ο πελάτης δεν δικαιούται επιστροφή χρημάτων. Το προϊόν πάντα επιστρέφεται στο "mypharmacity.gr".

 

Σημείωση 4:

Παρακαλούμε να σημειώσετε ότι δεν είμαστε σε θέση να επεξεργαστούμε οποιαδήποτε προϊόντα τα οποία έχουν επιστραφεί χωρίς την προηγούμενη συγκατάθεσή μας. Όλα τα επιστρεφόμενα προϊόντα πρέπει να έχουν RIC αριθμό (Κωδικός εξακρίβωσης επιστροφής). Εφόσον η Εταιρεία συμφωνήσει να δεχτεί την επιστροφή του προϊόντος, βεβαιωθείτε ότι έχετε γράψει ένα σημείωμα στα Ελληνικά ή Αγγλικά όπου αναφέρετε το πρόβλημα. Θα χαρούμε να διαβάσουμε τα σχόλιά σας και όποιες υποδείξεις θα θέλατε να κάνετε. Θα μας βοηθήσει να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες μας.

Επίσης γράψτε τον αριθμό της παραγγελίας σας ή PayPal ID έτσι ώστε να είμαστε σε θέση να εντοπίσουμε τα στοιχεία της παραγγελίας σας. Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί με την εταιρεία courier με την οποία συνεργαζόμαστε, και η οποία αρχικά σας παρέδωσε την παραγγελία σας.

Η διαδικασία επιστροφής μπορεί να κινηθεί μόνο εντός 7 ημερολογιακών ημερών μετά την παραλαβή της παραγγελίας σας. Μπορούμε να δεχτούμε για επιστροφή μόνο προϊόντα που δεν έχουν χρησιμοποιηθεί, είναι στην αρχική τους κατάσταση και συσκευασία, οι ετικέτες ή σφραγίδες ασφαλείας δεν έχουν σπάσει ή/και έχουν αφαιρεθεί. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να σας επιστρέψει τυχόν προϊόντα που δεν τηρούν τις προϋποθέσεις.

Εάν τα προϊόντα δεν επιστραφούν εντός των προβλεπόμενων 7 ημερών από την ημερομηνία που τα παραλάβατε, ή οποιαδήποτε από τις προϋποθέσεις που αφορούν την επιστροφή των εν λόγω προϊόντων δεν τηρούνται, η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μην αποδεχθεί τα επιστρεφόμενα προϊόντα, να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους ούτε να επιστρέψει τυχόν χρήματα που έχουν καταβληθεί.

Τα προϊόντα αποστέλλονται με δαπάνη, και ευθύνη του πελάτη. Καμία επιστροφή δεν γίνεται δεκτή, εκτός από τα προϊόντα που εμφανίζονται στο συγκεκριμένο τιμολόγιο.

 

Πού και πώς μπορώ να επιστρέψω το προϊόν;

Μετά από επικοινωνία με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας και την επίτευξη αμοιβαίας συμφωνίας, θα μπορέσετε να στείλετε το προϊόν/τα προϊόντα στο Mypharmacity στη διεύθυνση που θα σας δοθεί. Μόλις λάβουμε το προϊόν, θα επιβεβαιώσουμε τον RIC (Κωδικό εξακρίβωσης επιστροφής) που μας έχετε δώσει και θα επανεξετάσουμε την κατάσταση του προϊόντος. Αν τηρούνται οι απαιτούμενες προϋποθέσεις, θα σας στείλουμε την επιστροφή χρημάτων, εάν αυτό επιθυμείτε. Εναλλακτικά, αν έχετε ζητήσει αλλαγή του προϊόντος, θα σας αποστείλουμε το ανάλογο προϊόν.