Συχνές Ερωτήσεις

Συχνές Ερωτήσεις για τις Αγορές

  • Τι πρέπει να κάνω αν έχω πρόβλημα σύνδεσης;
    Παρακαλούμε ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες:
    √ Ελέγξτε τα στοιχεία σύνδεσής σας. Χρησιμοποιήστε το όνομα χρήστη της σύνδεσή σας ή τη διεύθυνση του e-mail που χρησιμοποιήσατε για την εγγραφή.
    √ Εάν έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας, παρακαλούμε επιλέξτε το "Ξεχάσατε τον κωδικό σας;" στη Σελίδα Σύνδεσης. Συμπληρώστε τις πληροφορίες σχετικά με τα στοιχεία της εγγραφής σας και επιλέξτε την επιλογή "Επαναφορά κωδικού πρόσβασης".
    √ Παρακαλώ βεβαιωθείτε ότι το web browser σας δέχεται cookies.
    √ Η ιστοσελίδα “mypharmacity.gr” μπορεί να υποβάλλεται σε συντήρηση του συστήματος. Αν είναι έτσι, παρακαλούμε περιμένετε 30 λεπτά και προσπαθήστε ξανά.
    √ Αν εξακολουθείτε να μην μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση στο λογαριασμό σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο “support@mypharmacity.gr” και να αναφέρετε το πρόβλημα. Θα οριστεί ένας νέος κωδικός πρόσβασης για εσάς και μπορείτε να τον αλλάξετε αφού συνδεθείτε.

 

Συχνές Ερωτήσεις για τις Πληρωμές

  • Τι είναι το PayPal;
    Το PayPal είναι μία ασφαλής και αξιόπιστη υπηρεσία επεξεργασίας πληρωμών που σας επιτρέπει να ψωνίσετε on-line. Το PayPal μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο “mypharmacity.gr” για να αγοράσετε διάφορα προϊόντα με πιστωτική κάρτα (Visa, Mastercard, Discover, και American Express), χρεωστική κάρτα, ή E-Check (δηλαδή χρησιμοποιώντας τον τακτικό τραπεζικό σας λογαριασμό). Η Εταιρεία δεν μπορεί να δει τον αριθμό της κάρτας σας, δεδομένου ότι είναι κρυπτογραφημένος με ασφάλεια μέσω του διακομιστή του PayPal. Αυτό περιορίζει τον κίνδυνο μη εξουσιοδοτημένης χρήσης και πρόσβασης.
  • Αφού κάνω μια πληρωμή, μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία χρέωσης ή αποστολής μου;
    Αφού ολοκληρώσετε μια παραγγελία, δεν θα πρέπει να αλλάξετε τις πληροφορίες χρέωσης ή την διεύθυνση αποστολής. Αν θέλετε να κάνετε αλλαγή, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο “support@mypharmacity.gr” το συντομότερο δυνατό όσο η παραγγελία σας βρίσκεται στο στάδιο επεξεργασίας προκειμένου να γνωστοποιήσετε το αίτημά σας. Αν το δέμα δεν έχει αποσταλεί ακόμα, θα είμαστε σε θέση να το προωθήσουμε στη νέα διεύθυνση. Ωστόσο, αν το πακέτο έχει ήδη αποσταλεί, τότε δεν θα μπορούμε να αλλάξουμε την διεύθυνση ενώ το δέμα ήδη βρίσκεται καθ' οδόν.
  • Πώς μπορώ να ξέρω αν έχετε παραλάβει την πληρωμή μου;
    Μόλις λάβουμε την πληρωμή σας, θα σας στείλουμε μια ειδοποίηση μέσω e-mail για να σας ενημερώσουμε σχετικά με την παραγγελία. Μπορείτε επίσης να επισκεφθείτε το “mypharmacity.gr” και να συνδεθείτε με τον λογαριασμό σας για να ελέγξετε ανά πάσα στιγμή την κατάσταση της παραγγελίας σας. Εάν η Εταιρεία έχει λάβει την πληρωμή, η κατάσταση της παραγγελίας θα δείξει "Επεξεργασία".
  • Παρέχετε τιμολόγιο;
    Ναι. Μόλις λάβουμε την παραγγελία και έχει γίνει εκκαθάριση της πληρωμής, το τιμολόγιο θα σας αποσταλεί μέσω e-mail.
  • Μπορώ να χρησιμοποιήσω άλλες μεθόδους πληρωμής για να πληρώσω την παραγγελία, όπως μια πιστωτική κάρτα ή μια σύνδεση μέθοδος πληρωμής;
    Ναι βεβαίως. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, δεχόμαστε επίσης τις ακόλουθες μεθόδους πληρωμής: Τραπεζική μεταφορά και Western Union. Παρακαλούμε να επικοινωνήστε μαζί μας στο “support@mypharmacity.gr”, για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη διαδικασία.

 

Συχνές Ερωτήσεις για τις Αποστολές

  • Πώς μπορώ να αλλάξω τη μέθοδο αποστολής;
    Αφού ολοκληρωθεί η παραγγελία η μέθοδος αποστολής δεν θα πρέπει να αλλάξει. Ωστόσο, μπορείτε ακόμα να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο “support@mypharmacity.gr”. Παρακαλούμε να επικοινωνήσετε το συντομότερο δυνατό κατά το στάδιο της επεξεργασίας των παραγγελιών. Ίσως μπορέσουμε να αναβαθμίσουμε τη μέθοδο αποστολής, εάν δεχτείτε να καλύψετε όποια χρηματική διαφορά προκύψει.
  • Πώς μπορώ να αλλάξω τη διεύθυνση αποστολής μου;
    Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε τη διεύθυνση αποστολής μετά την παραγγελία, παρακαλούμε να επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο “support@mypharmacity.gr” όσο το δυνατόν νωρίτερα κατά το στάδιο της επεξεργασίας προκειμένου να γνωστοποιήσετε το αίτημά σας. Αν το δέμα σας δεν έχει αποσταλεί ακόμα, θα είμαστε σε θέση να το στείλουμε στη νέα διεύθυνση. Ωστόσο, αν το πακέτο είναι ήδη καθ' οδόν, τότε δεν θα είμαστε σε θέση να αλλάξουμε την διεύθυνση.
  • Πότε θα παραλάβω τα προϊόντα μου αφού δώσω την παραγγελία;
    Η διάρκεια εξαρτάται από τη μέθοδο αποστολής και τον προορισμό. Οι χρόνοι παράδοσης ποικίλουν ανάλογα με τον τρόπο αποστολής που χρησιμοποιείται. Αν το δέμα δεν μπορεί να παραδοθεί στην ώρα του λόγω πολέμου, πλημμύρας, τυφώνα, καταιγίδας, σεισμού, αντίξοων καιρικών συνθηκών, ή οποιαδήποτε άλλη κατάσταση που δεν μπορεί να προβλεφθεί ή να αποφευχθεί, τότε η παράδοση θα πρέπει να αναβληθεί. Στην περίπτωση αυτών των καθυστερήσεων, θα επεξεργαστούμε το θέμα μέχρι να υπάρξει μια θετική λύση.
  • Αποστέλλετε προϊόντα στη χώρα μου και ποια είναι τα έξοδα αποστολής;
    Στέλνουμε σε όλο τον κόσμο. Τα ακριβή έξοδα αποστολής ποικίλουν ανάλογα με το βάρος του δέματος και τη χώρα προορισμού. Εμείς θα προτείνουμε πάντα την πιο κατάλληλη αποστολή σε σχέση με το βάρος του δέματος για να σας βοηθήσει να εξοικονομήσετε χρήματα. Στόχος μας είναι πάντα η γρήγορη και ασφαλής παράδοση των προϊόντων προς τους πελάτες μας.
  • Γιατί είναι το κόστος αποστολής σε ορισμένα προϊόντα τόσο μεγάλο;
    Το κόστος αποστολής εξαρτάται από τη μέθοδο αποστολής που έχει επιλεχθεί, μαζί με την ώρα αποστολής και τη χώρα προορισμού. Για παράδειγμα, εάν το κόστος της αποστολής μεταξύ δύο εταιρειών courier είναι 8 ευρώ, η συμβουλή μας είναι να επιλέξετε την επιλογή που ταιριάζει καλύτερα στις προσωπικές σας ανάγκες, με βάση την τιμή και τον χρόνο αποστολής.
  • Η τιμή του προϊόντος περιλαμβάνει τα έξοδα αποστολής;
    Η τιμή των προϊόντων δεν περιλαμβάνει τα έξοδα αποστολής. Το online σύστημα παραγγελιών θα υπολογίσει τα έξοδα αποστολής για την παραγγελία σας.
  • Πώς μπορώ να ξέρω αν η παραγγελία μου έχει αποσταλεί ή όχι;
    Όταν η παραγγελία σας έχει αποσταλεί, θα σας στείλουμε μια ειδοποίηση μέσω e-mail στην καταχωρημένη διεύθυνσή σας. Ο ειδικός αριθμός της παραγγελίας είναι συνήθως διαθέσιμος εντός των προσεχών ημερών από την αποστολή και θα μπορείτε να ενημερωθείτε σχετικά με την αποστολή της παραγγελίας σας.
  • Γιατί είναι ο ειδικός αριθμός της αποστολής της παραγγελίας μου άκυρος;
    Οι πληροφορίες εντοπισμού εμφανίζονται συνήθως 2-3 εργάσιμες ημέρες μετά την αποστολή. Εάν ένας αριθμός δεν είναι αναζητήσιμος μετά από αυτό το χρονικό διάστημα, υπάρχουν πολλές πιθανές αιτίες:
    - Η εταιρεία courier δεν έχει ενημερώσει τις πληροφορίες παράδοσης στην ιστοσελίδα της.
    - Ο ειδικός αριθμός της παραγγελίας είναι λανθασμένος.
    - Το δέμα παραδόθηκε πριν από καιρό και ο αριθμός παραγγελίας έχει λήξει. Μερικές εταιρείες courier αφαιρούν το ιστορικό της παράδοσης από τον υπολογιστή τους.

Θα σας συμβουλεύαμε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο “support@mypharmacity.gr” και να μας δώσετε τον αριθμό παραγγελίας σας. Θα επικοινωνήσουμε με την εταιρεία courier για λογαριασμό σας, και θα ενημερωθείτε μόλις υπάρχει οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία.

  • Αν υπάρξουν τελωνειακοί δασμοί, ποιος θα είναι υπεύθυνος για αυτούς;
    Το τελωνείο είναι ένας κυβερνητικός οργανισμός που είναι υπεύθυνος για τη ρύθμιση των προϊόντων/αντικειμένων που εισέρχονται σε μια συγκεκριμένη χώρα ή περιοχή. Όλες οι αποστολές προς ή από την περιοχή πρέπει να εκτελωνίζονται πρώτα. Είναι πάντοτε ευθύνη του αγοραστή να εκτελωνίσει τα προϊόντα και να καταβάλει τους σχετικούς δασμούς. Η Εταιρεία δεν προσθέτει φόρους, ΦΠΑ, τέλη, ή οποιεσδήποτε άλλες κρυφές χρεώσεις.
  • Μετά την εκκαθάριση της πληρωμής, πόσο καιρό μπορώ να περιμένω μέχρι να παραλάβω την παραγγελία μου;
    Ο χρόνος διαχείρισης της παραγγελίας είναι περίπου 3 εργάσιμες ημέρες. Αυτό σημαίνει ότι θα παραλάβετε τη παραγγελία σας σε περίπου 3 εργάσιμες ημέρες.

 

Συχνές Ερωτήσεις για Μετά την Πώληση

  • Πώς μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου, πριν και μετά από την πληρωμή;

– Ακύρωση πριν από την πληρωμή:

Αν δεν έχετε πληρώσει ακόμα για την παραγγελία σας, τότε δεν υπάρχει καμία ανάγκη να επικοινωνήσετε μαζί μας για να την ακυρώσετε. Η Εταιρεία δεν επεξεργάζεται παραγγελίες μέχρι να παραλάβει πληρωμή για την συγκεκριμένη παραγγελία.
Αν η παραγγελία σας εκκρεμεί και παραμένει ανεξόφλητη για μία εβδομάδα, δεν θα είσαστε σε θέση να την "ενεργοποιήσετε" αποστέλλοντας μία πληρωμή, επειδή οι τιμές των συγκεκριμένων προϊόντων ενδέχεται να έχουν αλλάξει, μαζί με τις μετατροπές νομισμάτων και τα έξοδα αποστολής. Θα πρέπει να υποβάλετε την παραγγελία εκ νέου με ένα νέο καλάθι αγορών.

– Ακύρωση μιας παραγγελίας μετά την πληρωμή:

Αν έχετε ήδη πληρώσει για μια παραγγελία και θέλετε να την ακυρώσετε, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο support@mypharmacity.gr το συντομότερο δυνατόν.


Αν δεν είσαστε σίγουροι για ένα ζήτημα σχετικά με την παραγγελία σας ή θέλετε να το αλλάξετε, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας για να θέσετε την παραγγελία σε αναμονή, ενώ εσείς αποφασίζετε. Αυτό θα αναστείλει τη διαδικασία συσκευασίας, ενώ μπορείτε να κάνετε αλλαγές. Αν το δέμα έχει ήδη αποσταλεί, τότε δεν θα είμαστε σε θέση να ακυρώσουμε την παραγγελία ή να κάνουμε οποιαδήποτε αλλαγή.


Εάν επιθυμείτε να ακυρώσετε μια υπάρχουσα παραγγελία επειδή θέλετε να προσθέσετε και άλλα προϊόντα, δεν υπάρχει ανάγκη να ακυρωθεί όλη τη παραγγελία. Απλά επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο support@mypharmacity.gr και θα σας στείλουμε την ενημερωμένη παραγγελία. Συνήθως δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση για την υπηρεσία αυτή.


Σε γενικές γραμμές, αν η παραγγελία σας βρίσκεται στο πρώτο σταδίου επεξεργασίας, είσαστε ακόμα σε θέση να την αλλάξετε ή να την ακυρώσετε. Μπορείτε επίσης είτε να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων ή αυτή η πληρωμή να πιστωθεί για μελλοντικές παραγγελίες.

  • Πώς μπορώ να επιστρέψω προϊόντα που έχω αγοράσει;

Πριν επιστρέψετε οποιαδήποτε προϊόντα σε μας, διαβάστε και ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες. Παρακαλούμε βεβαιωθείτε ότι έχετε διαβάσει και κατανοήσει την πολιτική επιστροφών μας και ότι πληρείτε όλα τα κριτήρια. Το πρώτο βήμα είναι να επικοινωνήσετε με το τμήμα Εξυπηρέτησης μετά την Πώληση, στο support@mypharmacity.gr. Παρακαλούμε να μας παρέχετε τις ακόλουθες πληροφορίες:
α. Τον αρχικό αριθμό παραγγελίας, τον κωδικό του προϊόντος, και την περιγραφή.
β. Το λόγο για την ανταλλαγή (εάν αυτή είναι η επιθυμία σας).
γ. Την διεύθυνση αποστολής και τον αριθμό του τηλεφώνου σας.

  • Κάτω από ποιες συνθήκες θα μπορούσε να επιστραφεί ένα προϊόν ή να γίνει ανταλλαγή;

Στο Mypharmacity, είμαστε υπερήφανοι για την ποιότητα των προϊόντων μας.

Θέματα Ποιότητας:
Εάν βρείτε ένα οποιοδήποτε προϊόν να είναι ελαττωματικό, τότε το συγκεκριμένο προϊόν πρέπει να επιστραφεί σε μας στην ίδια κατάσταση όπως είχε σταλεί εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος. Παρ’ όλο που ελέγχουμε προσεκτικά όλα τα προϊόντα μας για ορατά ελαττώματα και φθορές πριν από την αποστολή, είναι η ευθύνη του αγοραστή να ελέγξει τα προϊόντα κατά την άφιξή τους για να βεβαιωθεί ότι δεν έχουν υποστεί φθορές και δεν υπάρχουν άλλα προβλήματα. Προϊόντα που έχουν υποστεί φθορές και οφείλονται σε αμέλεια του πελάτη ή προϊόντα χωρίς τις ετικέτες τους δεν θα γίνονται δεκτά για επιστροφή.


Λάθος Αποστολή:
Θα ανταλλάξουμε το προϊόν σας αν το προϊόν που αγοράσατε δεν είναι αυτό που είχατε παραγγείλει. Εάν το προϊόν που παραγγείλατε δεν συμφωνεί με την περιγραφή, ή υπάρχει πραγματικό ελάττωμα (π.χ. έχει χρησιμοποιηθεί, είναι σπασμένο, κλπ).

 

Παρακαλούμε Σημειώστε:
Όλα τα προς επιστροφή ή ανταλλαγή προϊόντα θα πρέπει να επιστρέφονται εντός 7 ημερολογιακών ημερών. Επιστροφές και ανταλλαγές θα γίνονται μόνο σε προϊόντα που πληρούν τις προδιαγραφές. Διατηρούμε το δικαίωμα να αρνηθούμε την επιστροφή και ανταλλαγή οποιουδήποτε προϊόντος που έχει αλλοιωθεί, καταστραφεί, ή έχουν αφαιρεθεί οι ετικέτες. Αν παραλάβουμε προϊόν το οποίο είναι αλλοιωμένο, κατεστραμμένο, ή έχουν αφαιρεθεί οι ετικέτες, ή θεωρούμε ότι είναι απαράδεκτο για επιστροφή και ανταλλαγή, διατηρούμε το δικαίωμα να σας επιστρέψουμε προϊόντα που δεν πληρούν τις προδιαγραφές. Η συσκευασία των προϊόντων θα πρέπει να είναι ανέπαφη και όχι κατεστραμμένη υπό οποιαδήποτε έννοια.

 

  • Πού μπορώ να επιστρέψω το προϊόν;
    Μετά από επικοινωνία με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας και την επίτευξη αμοιβαίας συμφωνίας, θα μπορέσετε να στείλετε το προϊόν/τα προϊόντα στο Mypharmacity στη διεύθυνση που θα σας δοθεί. Μόλις λάβουμε το προϊόν, θα επιβεβαιώσουμε τον RIC (Κωδικό εξακρίβωσης επιστροφής) που μας έχετε δώσει και θα επανεξετάσουμε την κατάσταση του προϊόντος. Αν τηρούνται οι απαιτούμενες προϋποθέσεις, θα σας στείλουμε την επιστροφή χρημάτων, εάν αυτό επιθυμείτε. Εναλλακτικά, αν έχετε ζητήσει αλλαγή του προϊόντος, θα σας αποστείλουμε το ανάλογο προϊόν.

 

Επικοινωνία

Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας χρησιμοποιώντας τη φόρμα επικοινωνίας μας, ή με email, ή τηλεφωνικά στο 210 92 44 951.